Get Adobe Flash player

Witajcie WAKACJE!

W piątek 26 czerwca uroczyście zakończyliśmy rok szkolny 2014/2015. W uroczystości uczestniczyło przedszkole,  uczniowie klas I-VI, rodzice i nauczyciele. W pierwszej części, jak co roku, szóstoklasiści złożyli uroczyste ślubowanie i  przedstawili część artystyczną, w której przypomnieli nam wspólnie spędzone chwile. Od swych młodszych kolegów dostali na pamiątkę słoniki, które mają przynieść im szczęście  w kolejnym etapie edukacyjnym.

Więcej…

SZKOLNY KONKURS WIEDZY „ALFA I OMEGA”

Dnia 16 czerwca 2015 r. uczniowie klas V- VI brali udział w szkolnym konkursie wiedzy „Alfa i Omega” z wiedzy polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i historycznej. W konkursie I miejsce zdobył Łukasz Bonikowski, II miejsce zdobyła Patrycja Walecka  a III miejsce Julia Oknińska z klasy VI. Zwycięzcy konkursu otrzymali nagrody rzeczowe i dyplomy. Serdecznie gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów.

Wycieczka w Bieszczady

W dniach 17-19 czerwca 2015r. odbyła się wycieczka w Bieszczady. Wzięło w niej udział 32 uczniów z naszej szkoły. Pierwszego dnia zwiedzaliśmy zamek w Łańcucie. Drugiego dnia wędrowaliśmy po Bieszczadzkim Parku Narodowym. Z Przełęczy Wyżnej weszliśmy pod schronisko Chatka Puchatka. Następnie powędrowaliśmy granią Połoniny Wetlińskiej do Przełęczy Orłowicza i zeszliśmy do pensjonatu Łomiankowa Dolina w Wetlinie, w którym nocowaliśmy. Dystans, który przeszliśmy, wyniósł około 15 kilometrów.

Piknik dla dzieci i rodziców grupy 5-6-latków w Zespole Szkół w Gołaszynie

W środę 23 czerwca 2015r.  od 15:00 do 17:30  dzieci naszej grupy przedszkolnej  razem z rodzicami świetnie bawili się na pikniku. Ważnym gościem był dyrektor szkoły p. Jarosław Skrzyszewski. Swoją obecnością zaszczyciły nas panie uczące w naszej grupie : p. M. Jabłońska i p. M. Kulik. Rodzice mimo niesprzyjającej pogody zorganizowali grilla, pyszne przekąski, napoje i lody na deser.

Dzieci z przedszkola na ,,Wesołych nutkach”2015

11 kwietnia 2015 dwie dziewczynki  z grupy przedszkolnej  5 i 6-latków: Zuzia Góral  i Lenka Zborowska reprezentowały naszą szkołę  w XXXVI Powiatowym Przeglądzie Piosenki Dziecięcej i Młodzieżowej ,,Wesołe nutki „ w ŁOK-U w Łukowie. Zaśpiewały pięknie piosenki o tematyce wiosennej. Dziewczynki  wystąpiły w  strojach  odpowiednich do prezentowanego utworu. Otrzymały dyplomy, upominki i gromkie brawa. Podziękowania należą się rodzicom, którzy przygotowali stroje   i zapewnili bezpieczny dojazd do Łukowa.

Wycieczka do Siedlec grupy przedszkolnej 5-6 – latków ZS W Gołaszynie

15 czerwca 2015r. dzieci naszej placówki były na wycieczce w Siedlcach. Opiekę nad grupą sprawowały  wychowawczynie:  Marzena Czerska i Marta Kulik. Wielką pomocą były mamy, które bardzo dobrze zaopiekowały się naszymi pociechami. Program wycieczki był ciekawy i dostosowany do wieku dzieci. Przedszkolaki obejrzały film w kinie pt. ,,Ups, Arka odpłynęła”w 3D, jednak wielką frajdę sprawił dzieciom plac zabaw ,, Młynek”.

Więcej…

II Gminny Turniej Taneczny Przedszkolaków

W dniu 11 czerwca 2015 r. w Zespole Szkół w Świdrach odbył się II  Gminny Turniej Taneczny dla Przedszkolaków  pod patronatem Wójta Gminy Łuków. Zespół " Iskierki" z Grupy 5-6 latków z naszego przedszkola w składzie Tosia Krasuska, Zosia Adamkiewicz, Ania Buczkowska, Maja Goławska, Zuzia Góral, Tosia Karwowska, Julia Łukasik, Amelka Mościcka, Nikola Sprycha, Maja Staniewicz, Julia Sulej, Lena Zborowska ponownie  „wytańczyły” wygraną II miejsce, wśród dzieci z przedszkoli z całej gminy.  Tancerki uhonorowane zostały pamiątkowym pucharem, medalami  oraz dyplomem. Cieszymy się, że nasza ciężka praca i zapał zostaje doceniany.

„Kiedy śmieje się dziecko, śmieje się cały świat”

W niedzielę 31 maja 2015 r. na terenie naszej szkoły odbył się Gminny Dzień Dziecka. Impreza rozpoczęła się uroczystą mszą świętą, w której udział wzięli dzieci, rodzice i mieszkańcy gminy Łuków. Nie zabrakło też lokalnych władz. Organizatorem tegorocznej imprezy była Gminna Biblioteka Publiczna. Tego rodzaju eventy to doskonała promocja dla szkół, które dzięki kreatywności swoich wychowanków mogą zaprezentować swój dorobek artystyczny. Tym razem reprezentowali nas najmłodsi uczniowie – grupa przedszkolna i oddział zerowy.

Sukces dziewcząt z „TOMI DANCE” w turnieju tańca

W dniu 16 czerwca 2015 r. w Zespole Szkół Nr 1 w Łukowie odbył się I Otwarty Międzyszkolny Turniej Tańca Nowoczesnego pod patronatem Burmistrza Miasta Łuków. Formacja dziewcząt z klasy II i 0 -„TOMI DANCE” w składzie Maja Krasuska, Julia Abramek, Oliwia Sulej i Tosia Krasuska w brawurowy sposób „wytańczyły” III miejsce! Tancerki uhonorowane zostały pamiątkowym pucharem oraz dyplomem.

MISTRZOWIE ORTOGRAFII

12 czerwca 2015 r. odbył się Konkurs Ortograficzny "Mistrz ortografii". Do konkursu przystąpiło 25 uczniów z klas II i III naszej szkoły. Konkurs jest podsumowaniem całorocznej pracy z programem         „Z ortografią za pan brat”. Uczniowie pisali test, w którym musieli się wykazać nie tylko ortografią, ale także umiejętnością rozumienia tekstu, rozwiązywaniem, zagadek oraz znajomością przysłów.

Poprawiony (piątek, 19 czerwca 2015 10:07)

Udanych wakacji!!!

życzą:
Dyrekcja, Grono Pedagogiczne oraz pracownicy Zespołu Szkół w Gołaszynie.

Linki
  7. 1320 – 1405
Prognoza pogody
Licznik odwiedzin
mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter