Get Adobe Flash player
E-DZIENNIK
Laboratoria Przyszłości
Dla nauczycieli
Podręczniki 2023/2024
Wymagania edukacyjne
Kontakt

Telefon:

25 798 28 86

email:

golaszyn@gzolukow.pl

Adres do korespondencji:

Zespół Szkół w Gołaszynie

Gołaszyn 29

21-400 Łuków

INSPEKTOR DANYCH
OSOBOWYCH:

Justyna Jabłonka

Grzegorz Lubeńczuk
e-mail:
iod.lukow@rodowsamorzadach.pl

Udział w ogólnopolskim programie profilaktyki czerniaka.

Wójt Gminy Łuków zaprosił Naszą Szkołę do udziału w ogólnopolskim programie profilaktyki czerniaka w edycji 2020/2021. Biorąc pod uwagę jak groźnym nowotworem skóry jest czerniak i jak duży jest każdego roku wzrost zachorowań na niego, postanowiliśmy szerzyć wśród naszych uczniów wiedzę na temat jego profilaktyki. Realizacja programu objęła wszystkich uczniów klas siódmych i ósmych. W tych klasach przez pedagoga szkolnego zostały zrealizowane zajęcia we współpracy z Narodowym Instytutem Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie – Państwowym Instytutem Badawczym (SKN ONKOMA) oraz w uzgodnieniu z Akademią Czerniaka – sekcją naukową Polskiego Towarzystwa Chirurgii Onkologicznej. Jednym z celów zajęć  było prowadzenie powszechnej edukacji prozdrowotnej i promocji zdrowego stylu życia aby ograniczyć wskaźniki zachorowań na nowotwory skóry z poziomu 5,7 do poziomu 5,0 oraz ograniczyć narażenie populacji dorosłych na działanie promieniowania UV. Zachęcamy Państwa oraz pozostałych uczniów do zapoznania się z materiałami edukacyjnymi. Jako pierwszy materiał przekazujemy filmik, w którym możemy przejść szybki kurs samooceny skóry:

FILM

Poprawiony (środa, 10 marca 2021 11:32)

 

PROŚBA O WSPARCIE

DRODZY RODZICE

Z inicjatywy społeczności szkolnej i lokalnej rusza w szkole akcja pomocy potrzebującej mieszkance Gołaszyna. Obecna sytuacja tej rodziny jest bardzo ciężka. Od czerwca ubiegłego roku jej mąż a zarazem ojciec czwórki dzieci w wieku 9, 6, 3 lat oraz najmłodszego jednomiesięcznego, jest w  śpiączce i przebywa w ośrodku rehabilitacyjnym. Z uwagi na ogromne potrzeby rodziny prosimy o wsparcie rzeczowe. Na chwilę obecną najpotrzebniejsze będą: pampersy dla dzieci rozmiar 2-3, chusteczki nawilżające, środki czystości, oliwki, kremy do pielęgnacji niemowląt itp., produkty żywnościowe z długim terminem przydatności. Produkty można zostawić w szkole przy sekretariacie oraz w szatni w przedszkolu. Od następnego tygodnia prowadzona będzie również zbiórka pieniężna na rehabilitację. Plakat informacyjny będzie udostępniony na grupach i stronie szkoły. Liczymy na Państwa szlachetne serce, życzliwość i pomocną dłoń. Wierzymy, że nie będziecie obojętni.

 

Dyrektor, Nauczyciele oraz Rodzice

Zespołu Szkół w Gołaszynie

 

Przekaż 1% podatku

Przekaż 1% podatku dla SZKOŁY SWOJEGO DZIECKA  bo to zaprocentuje!

Poprawiony (środa, 03 lutego 2021 12:15)

 

Informacja o funkcjonowaniu szkoły do 14 lutego 2021

Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie,

od poniedziałku, 1 lutego br. obowiązują dotychczasowe zasady funkcjonowania szkół i placówek. Zmienione zostały rozwiązania o organizacji nauki zdalnej na terenie szkoły, wprowadzono możliwość organizowania tzw. próbnych egzaminów szkolnych na terenie szkoły. Uczniowie klas I–III szkół podstawowych oraz dzieci w wychowaniu przedszkolnym kontynuują naukę stacjonarną z zachowaniem zasad reżimu sanitarnego, określonych w wytycznych MEiN, Ministerstwa Zdrowia i Głównego Inspektoratu Sanitarnego. Uczniowie klas IV–VIII szkół podstawowych  do 14 lutego br. będą nadal uczyć się zdalnie. Więcej informacji na stronie MEiN

Z wyrazami szacunku - Dyrektor Zespołu szkół w Gołaszynie Hanna Lisiewska

 

Powrót uczniów klas I-III do szkoły

Szanowni Państwo, Drodzy Uczniowie klas I-III

Od poniedziałku, 18 stycznia br. uczniowie klas I-III szkół podstawowych wracają do nauki stacjonarnej w ścisłym reżimie sanitarnym.  Uczniowie klas IV-VIII szkół podstawowych  nadal będą się uczyć zdalnie.

Szczegóły dotyczące funkcjonowania szkół i placówek znajdą Państwo w komunikacie MEiN - L I N K

 

Pieniądze na zakup komputera dla dziecka z rodziny rolniczej

Do 30 grudnia 2020 r. można składać wnioski o przyznanie pomocy na dofinansowanie kosztów zakupu komputera stacjonarnego lub przenośnego (laptopa) wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz myszą, klawiaturą i ładowarką.

Czytaj więcej...


Poprawiony (czwartek, 17 grudnia 2020 11:16)

 

„Razem na Święta”

„Razem na Święta” 2020

„Razem na Święta” to akcja MEN, w której zachęcamy uczniów do niesienia pomocy innym. Chcemy, aby działania realizowane często w ramach szkolnych klubów i kół wolontariatu zostały wzmocnione w okresie przedświątecznym, kiedy szczególnie wiele osób czeka na pomoc i wsparcie. Zależy nam jednocześnie na budowaniu wspólnot i umacnianiu więzi międzypokoleniowych oraz kształtowaniu poczucia odpowiedzialności za drugą osobę.

Ze względu na stan epidemii działania realizowane w ramach akcji „Razem na Święta” powinny mieć bezpieczny i odpowiedzialny charakter. Ważne jest zachowanie dystansu społecznego oraz postępowanie zgodnie z wytycznymi sanitarnymi.

Więcej…

 

Przedłużenie terminu zdalnego nauczania

Decyzją Premiera i MEN zostaje przedłużona nauka zdalna dla klas 1-8 do przerwy świątecznej, która rozpocznie się 23 grudnia. W następnej kolejności, tuż po Nowym Roku planowane są ferie zimowe (4 - 17 stycznia). Semestr pierwszy zgodnie ze Statutem kończy się 31 stycznia, w związku z tym uczniowie wrócą do szkół na 2 tygodnie przed klasyfikacją  (rada klasyfikacyjna odbędzie się 29 stycznia). Do Świąt zostało jeszcze 4 tygodnie a w naszym przypadku właściwie 3, ponieważ w dniach 21 i 22 grudnia przypadają dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych.

Poprawiony (piątek, 27 listopada 2020 17:14)

Więcej…

 

Zwrot nadpłaty za obiady

Informacja dotycząca zwrotu nadpłaty za obiady w związku z COVID.

Rodzice uczniów klas IV-VIII korzystający z posiłków w stołówce szkolnej prosimy o podanie nr konta bankowego  celem zwrotu nadpłaty za wyżywienie za miesiąc październik.

Informację proszę wysłać na adres e-mailowy szkoły: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. w nieprzekraczalnym terminie do 17.11.2020r.

W e-mailu proszę zamieścić następujące dane: imię i nazwisko rodzica, imię i nazwisko dziecka, nr konta bankowego i klasę.

Intendent

Poprawiony (piątek, 13 listopada 2020 12:25)

 

ZASADY ZACHOWANIA PODCZAS LEKCJI ONLINE

ZASADY ZACHOWANIA PODCZAS LEKCJI ONLINE NA PLATFORMIE MIKROSOFT TEAMS

W ZESPOLE SZKÓŁ W GOŁASZYNIE

  1. Korzystając z platformy, zachowaj kulturę osobistą w mowie i piśmie, pamiętaj o przywitaniu się z nauczycielem i kolegami tak, jak to robisz  w szkole, używaj zwrotów grzecznościowych. Bądź życzliwy dla innych.
  2. Przed spotkaniem przygotuj miejsce swojej pracy, potrzebne materiały (książki, zeszyty, ćwiczenia, przybory szkolne), a przede wszystkim zadbaj o Swoje pozytywne nastawienie do pracy.
  3. Załatw także przed zajęciami lub w trakcie przerw wszystkie Swoje potrzeby, skorzystaj z toalety, zjedz coś, napij się.
  4. Ogranicz wszystko, co może ci przeszkadzać (wyłącz radio, telewizor, muzykę, wycisz telefon itp.).
  5. Lekcję rozpoczyna, prowadzi i kończy nauczyciel. On też zarządza przebiegiem spotkania. Stosuj się do wszystkich zaleceń i próśb. Wejdź na lekcję dopiero wówczas, gdy nauczyciel rozpocznie ją zgodnie z kalendarzem zajęć. Wyjdź z lekcji, gdy nauczyciel o to poprosi.
  6. W spotkaniu nie uczestniczą osoby trzecie.
  7. Na czatach przedmiotowych odpowiadaj na pytania lub polecenia nauczyciela prowadzącego lekcję, gdy zostaniesz o to poproszony. Nie wstawiaj GIFów, nie komentuj  lekcji do kolegów, nie obrażaj innych. Pamiętaj, że to nauczyciel prowadzi lekcję, nie usuwaj nikogo, nie blokuj, nie wyciszaj.
  8. Pamiętaj, że obrażanie, poniżanie, dokuczanie należy zgłosić nauczycielowi/wychowawcy, ponieważ są to zachowania, za które każdy winowajca powinien ponieść konsekwencje.
  9. Nagrywanie lekcji, wykorzystywanie i upublicznianie wizerunku bez zgody właściciela jest łamaniem prawa – nie rób tego (z mocy prawa jest to przestępstwo, a konsekwencje mogą być bardzo surowe).
  10. Kamera ucznia, na prośbę nauczyciela powinna zostać włączona i skierowana na ucznia, a nie na wspólną przestrzeń domowników.
  11. Przy odpowiedziach ustnych i pisemnych wymagane jest włączenie kamery oraz mikrofonu. Prace podlegające ocenie powinny być udostępnione na MS Teams.
  12. Mikrofon ucznia powinien być wyciszony z uwagi na zbyt dużą ilość dźwięków, a włączany wyłącznie w sytuacjach uzasadnionych i na prośbę nauczyciela.
  13. Twoim obowiązkiem jest uczestniczenie w zaplanowanych przez nauczyciela spotkaniach i odrabianie wszystkich prac domowych. Jeżeli Uczeń z uzasadnionych powodów nie będzie mógł uczestniczyć w zajęciach, rodzic usprawiedliwia tę nieobecność, a uczeń uzupełnia treści oraz zadania domowe dotyczące tej lekcji.
  14. Komunikuj się ze znajomymi na innych komunikatorach. Microsoft Teams to narzędzie tylko do nauki.

Wybór MS Teams jako jedynego kanału komunikacji ma na celu zapewnienie bezpośredniego kontaktu nauczyciel-uczeń i stanowi namiastkę lekcji stacjonarnej oraz zapewnia lepszą jakość kształcenia.

 

Do 29 listopada br. przedłużone zawieszenie zajęć stacjonarnych. Uczniowie klas I-III przechodzą na naukę zdalną.

Od poniedziałku, 9 listopada br. zawieszone zostają zajęcia stacjonarne dla uczniów klas I-III szkół podstawowych. Tym samym, do 29 listopada br. przedłużone zostaje zawieszenie zajęć stacjonarnych dla uczniów klas IV-VIII szkół podstawowych, Przedszkola, oddziały przedszkolne w szkołach podstawowych i inne formy wychowania przedszkolnego będą funkcjonowały bez zmian. Oznacza to, że uczniowie i słuchacze wszystkich klas szkół podstawowych i ponadpodstawowych, w tym szkół dla dorosłych, a także słuchacze i uczestnicy form pozaszkolnych prowadzonych przez placówki kształcenia ustawicznego oraz centra kształcenia zawodowego – do 29 listopada br. będą uczyć się wyłącznie w trybie zdalnym.

Więcej…

 

Ogłoszenie!

Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie!

W związku z ogłoszeniem od 24 października „strefy czerwonej” w całym kraju obowiązują nowe zasady funkcjonowania szkół. Zajęcia w klasach IV-VIII w trybie stacjonarnym zostają zawieszone. Od poniedziałku 26 października zajęcia prowadzone będą zdalnie za pomocą technik kształcenia na odległość. Obowiązującym kanałem komunikacyjnym będzie aplikacja MS Teams i dziennik elektroniczny do kontaktów z Rodzicami. Zawieszenie zajęć obowiązuje do 8 listopada 2020 r. Przedszkole i klasy I-III szkoły podstawowej będą funkcjonować w dotychczasowym systemie tj. stacjonarnie. Informacje dotyczące zmian w funkcjonowaniu szkół i placówek znajdą Państwo na stronie:  https://www.gov.pl/web/edukacja/zawieszamy-na-dwa-tygodnie-zajecia-stacjonarne Szczegółowe informację dla uczniów przekazywać będą wychowawcy poszczególnych klas.

Z poważaniem- Hanna Lisiewska

Dyrektor Zespołu Szkół w Gołaszynie

 
OFFICE 365

OGLOSZENIE


Opłata za obiady w marcu wynosi 95zł za miesiąc.

Szukaj na stronie
Linki
PRZYJACIELE NASZEJ SZKOŁY
Lekcje

800 – 845

850 – 935

940 – 1025

1045 – 1130

1150 – 1235

1240 – 1325

1330 – 1415

1420 – 1505

1510 – 1555

Przerwy

745 – 800

845 – 850

935 – 940

1025 – 1045

1130 – 1150

1235 – 1240

1325 – 1330

1415 – 1420

1505 – 1510

1555 – 1600

Prognoza pogody