E-DZIENNIK
Laboratoria Przyszłości
Informacje
- Harmonogram rekrutacji do przedszkoli i szkół podstawowych 2023
- Zarządzenie nr 9/2022 Dyrektora Zespołu Szkół w Gołaszynie z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu zasad bezpieczeństwa zdrowotnego Zespołu Szkół w Gołaszynie
- Harmonogram dostępności nauczycieli Zespołu Szkół w Gołaszynie dla uczniów i rodziców w roku szkolnym 2022/2023
- Jak motywować dzieci do nauki
- Dodatkowe dni wolne
- Program wychowawczo-profilaktyczny Zespołu Szkół w Gołaszynie
- Instrukcja mycia rąk
- Kiedy dzieci powinny myć ręce
- INSTYTUCJE WSPOMAGAJĄCE PRACĘ SZKOŁY
- Szkolny System Zapewnienia Bezpieczeństwa w Zespole Szkół w Gołaszynie
- RODO
- Polityka prywatności
- Nasza historia na zdjęciach
- "KRA JURAJSKA"
Dla nauczycieli
ZDALNE NAUCZANIE
- Zarządzenie nr 2/2022 Dyrektora Zespołu Szkół w Gołaszynie z dnia 26 stycznia 2022 r. w sprawie częściowego ograniczenia funkcjonowania szkoły od dnia 27 stycznia 2022 r. do dnia 27 lutego 2022 r.
- Regulamin organizacji pracy szkoły w okresie czasowego zawieszenia funkcjonowania
- Regulamin funkcjonowania Zespołu Szkół w Gołaszynie w czasie epidemii.
- TERMINY I FORMY KONSULTACJI UCZNIÓW/RODZICÓW Z NAUCZYCIELAMI PROWADZĄCYMI ZAJĘCIA ORAZ SPECJALISTAMI
- Zasady bezpiecznego uczestnictwa w zajęciach online.
- Zarządzenie Dyrektora w sprawie częściowego ograniczenia funkcjonowania szkoły od dnia od 22 marca 2021.
- Wytyczne do stosowania od 18 stycznia 2021
- Harmonogram pracy specjalistów
- KOMUNIKAT W SPRAWIE PRZEDŁUŻENIA NAUKI ZDALNEJ W KLASACH IV – VIII I NAUKI STACJONARNEJ W KLASACH I-III
- Konsultacje dla uczniów klasy ósmej
- Organizacja świetlicy
- Organizacja zajęć dla uczniów z niepełnosprawnością
- Procedury organizacji zajęć opiekuńczo-wychowawczych
- Zarządzenie Dyrektora w sprawie częściowego ograniczenia funkcjonowania szkoły od dnia 26 października 2020
- Zarządzenie Dyrektora w sprawie częściowego ograniczenia funkcjonowania szkoły od dnia 9 listopada 2020
Podręczniki 2022/2023
Wymagania edukacyjne
Archiwum 2012/1013
Kontakt
Telefon:
25 798 28 86
email:
Adres do korespondencji:
Zespół Szkół w Gołaszynie
Gołaszyn 29
21-400 Łuków
INSPEKTOR DANYCH
OSOBOWYCH:
Justyna Jabłonka
e-mail:
iod.lukow@rodowsamorzadach.pl
Sponsorzy
- Pani Halina Bogusz - właścicielka firmy NIPPLEX
- Bank Spółdzielczy w Łukowie
- Pani Anna Borkowska -właścicielka Biura Rozliczeń Podatkowych w Gołaszynie
- Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej
- Pan Marcin Ostrowski właściciel firmy „Traper”,
- Pan Arkadiusz Zdanikowski właściciel zakładu mechanicznego „AUTONAPRAWA”,
- Zarząd Banku Spółdzielczego w Łukowie,
- Państwo Jolanta i Marek Miłkowscy właściciele księgarni „Pegaz”,
- Pan Jarosław Koper właściciel sklepu przemysłowego,
- Pan Markek Wierzejski właściciel firmy transportowej „MAJATRANS”,
- Pan Dariusz Kachniarz
- Pan Artur Ostrowski właścicielowi firmy usługowej,
- Pan Eugeniusz Onysk właścicielowi Piekarni,
- Jan i Marek Zdanowscy, właściciele zakładu mięsnego „Wierzejki”
- Hurtownia REN z siedzibą w Siedlcach,
- Piotr Sowiński właściciel hurtowni „Nektarynka”
- Pani Anna Borkowska właścicielka biura rachunkowego,
- Pan Zbigniew Izdebski,
- Pan Jacek Adamkiewicz
- Pani dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury, Wanda Szaniawska,
- Pan Paweł Goławski, właściciel zakładu stolarskiego
« poprzednia | następna » |
---|
Poprawiony (sobota, 30 maja 2015 18:20)
OGLOSZENIE
Opłata za obiady w marcu wynosi 115zł za miesiąc.
Szukaj na stronie
PRZYJACIELE NASZEJ SZKOŁY
Lekcje
800 – 845
850 – 935
940 – 1025
1045 – 1130
1150 – 1235
1240 – 1325
1330 – 1415
1420 – 1505
1510 – 1555
Przerwy
745 – 800
845 – 850
935 – 940
1025 – 1045
1130 – 1150
1235 – 1240
1325 – 1330
1415 – 1420
1505 – 1510
1555 – 1600
Prognoza pogody