Pomoc dla rodziców
W Zespole Szkół w Gołaszynie od roku szkolnego (2012/13) funkcjonuje Dziennik Elektroniczny firmy VULCAN.
W bieżącym roku zastąpił on dziennik papierowy i jest wiarygodnym źródłem informacji o pracy oraz wynikach nauczania w naszej szkole.
Zasady korzystania z Dziennika Elektronicznego:
Aby móc korzystać z Dziennika Elektronicznego:
każdy użytkownik musi dysponować komputerem z dostępem do Internetu,
uczeń i rodzic powinni podać własny adres poczty elektronicznej (e-mail) do wychowawcy klasy lub sekretariatu w celu wpisania go do bazy danych szkoły,
przy pierwszym logowaniu należy uruchomić przeglądarkę Internet Explorer i wpisać adres strony https://uonet.vulcan.net.pl/023990
w oknie logowania należy wpisać jako login adres e-mail i kliknąć opcję "Nie pamiętam lub nie mam jeszcze hasła",
na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja, którą należy odebrać ze swojej skrzynki poczty elektronicznej,
należy uruchomić podany w liście link i nadać własne hasło do dziennika elektronicznego pamiętając o poniższych zasadach,
po wykonaniu tych czynności można korzystać z dziennika elektronicznego.
W przypadku wystąpienia trudności przy logowaniu należy zwrócić się o pomoc do administratora dziennika (p. A. Zaremby) lub do sekretariatu szkoły (p. A. Zdanikowskiej).
następna » |
---|