Pomoc dla rodziców

W Zespole Szkół w Gołaszynie od roku szkolnego (2012/13) funkcjonuje Dziennik Elektroniczny firmy VULCAN.

W bieżącym roku zastąpił on dziennik papierowy i jest wiarygodnym źródłem informacji o pracy oraz wynikach nauczania w naszej szkole.

Zasady korzystania z Dziennika Elektronicznego:

Aby móc korzystać z Dziennika Elektronicznego:

każdy użytkownik musi dysponować komputerem z dostępem do Internetu,

uczeń i rodzic powinni podać własny adres poczty elektronicznej (e-mail) do wychowawcy klasy lub sekretariatu w celu wpisania go do bazy danych szkoły,

przy pierwszym logowaniu należy uruchomić przeglądarkę Internet Explorer i wpisać adres strony https://uonet.vulcan.net.pl/023990

w oknie logowania należy wpisać jako login adres e-mail i kliknąć opcję "Nie pamiętam lub nie mam jeszcze hasła",

na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja, którą należy odebrać ze swojej skrzynki poczty elektronicznej,

należy uruchomić podany w liście link i nadać własne hasło do dziennika elektronicznego pamiętając o poniższych zasadach,

po wykonaniu tych czynności można korzystać z dziennika elektronicznego.

W przypadku wystąpienia trudności przy logowaniu należy zwrócić się o pomoc do administratora dziennika (p. A. Zaremby) lub do sekretariatu szkoły (p. A. Zdanikowskiej).